تبلیغات
علم کده - چطور سیر باشید ولاغر شوید!/راهکارهای عملی برای کاهش وزن خوشمزه
 
علم کده
♀♂دانـــωـــتنــــ یا ندانــωــتنـــــــ مــωــئـــــله اینــــــ اωـتـــــ♀♂
درباره وبلاگ


یک عمل درست، بهتر است از هزار نصیحت.

مدیر وبلاگ : A . z
نظرسنجی
کدام یک از موضوعات وبلاگ را می پسندید









آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

برای لاغر شدن نیاز به کمک دارید؟همیشه از خودتان می پرسید چی بخورم که سیر باشم و لاغر هم شوم؟ پس این توصیه ها را جدی بگیرید تا به هدف خود برسید.

دکتر سروناز کرباسی

مهمترین نكته این است كه گرسنه ماندن و هله هوله خوردن منجر به چاقی شما می شود پس سلاح مخفی شما برای كاهش وزن اولین وعده غذائی یعنی صبحانه ای غنی از پروتئین و فیبر است.مواد غذائی شامل پروتئین( مثل تخم مرغ) و فیبر( مثل نان گندم كامل) تا نیمی از روز شما را سیر و سرزنده نگه می دارد و كمترسراغ هله هوله‌ها می روید. اگر تخم مرغ دوست ندارید می توانید از جو پخته شده با گردو و یا كمی كره بادام زمینی و یك تكه نان گندم كامل میل كنید.

یادتان نرود كه اگر بدن شما در روز، خصوصا صبح ها مقدار كافی پروتئین دریافت نكند بیشتر به سمت  مواد غذائی پركالری و پرچربی می‌رود و این مواد غذائی مستقیما باعث افزایش چربی دور كمر شما می شود.

حالا مواد غذائی خوشمزه‌ای كه به شما برای كاهش وزن كمك می كنند را معرفی می كنیم:

- اول از همه ماست، بله ماست غنی از كلسیم است. مطالعات نشان داده كه كلسیم مانع از جذب چربی از روده كوچك می شود.

- صبحانه خود را با میل كردن تخم مرغ تبدیل به یك وعده غذائی مقوی و چربی سوز كنید.

- پسته شامل چربی های خوب اشباع نشده پروتئین و فیبر است كه گرسنگی شما را كاهش می دهند.

چطور سیر باشید ولاغر شوید!/راهکارهای عملی برای کاهش وزن خوشمزه


- گریپ فروت: تمام مطالعات نشان می دهد كه خوردن نصف گریپ فروت قبل از هر وعده غذائی باعث كاهش وزن می شود.

- آووكادو: این میوه خوشمزه سبز بهشتی باعث كاهش سایز دور كمر شما می شود.

- قارچ: اگر دنبال راهی آسان برای كاهش كالری دریافتی روزانه خود هستید قارچ را جایگزین گوشت كنید با این كار به راحتی چربی اشباع شده كه باعث چاقی دور كمر شما می شود راحذف كرده اید.

- روغن زیتون: این ماده غذائی شامل اولئیك اسید است كه گرسنگی شما را كاهش می دهد.

- گندم كامل: همه ما آرزوی شكمی صاف و بدون چربی داریم، پس برای رسیدن به این هدف، به جای نان سفید، نان گندم كامل، همچنین ماكارونی گندم كامل، جو و برنج قهوه ای میل كنید.

- فلفل قرمز: فلفل حاوی كاپسیاسین است كه باعث كاهش اشتها و گرسنگی در طی روز می شود.

- باقالی: این ماده غذائی حاوی فلاونوئید ها و پروتئین است. مطالعات نشان داده این قلب سبز كوچك، مانع تجمع چربی در ناحیه شكم می شود.

- برنج با سبزیجات:با  اضافه كردن سبزیجاتی مثل براكلی، هویج، كلم به برنج كالری كمتری دریافت می كنید زیرا برنج كمتری میل می كنید، همچنین با وجود سبزیجات در برنج معده با سرعت كمتری خالی می شود و مدت بیشتری سیر می مانید.

منبع : 




نوع مطلب : پزشکی و روان پزشکی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 17 شهریور 1395
A . z
چهارشنبه 18 مرداد 1396 06:28 ب.ظ
What's up, all the time i used to check weblog
posts here in the early hours in the daylight, for the reason that i like to
find out more and more.
جمعه 13 مرداد 1396 08:25 ب.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and
was curious what all is required to get setup? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?

I'm not very internet smart so I'm not 100% positive.

Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
Many thanks
جمعه 25 فروردین 1396 06:33 ق.ظ
I don't even understand how I ended up here, however
I thought this put up used to be good. I do not know who you might be but definitely you are going to
a well-known blogger in case you aren't already. Cheers!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر